פילאס תורכי במילוי בשר ערמונים ובצל

מנה שלא משנה כמה זמן יעבור תמיד תהיה אהובה ורלוונטית
אתמול בצהריים נתתי לכם הצצה בסטורי לעוד מנה נחמדה לחג ואמאלההה כמה הודעות. הבטחתי לכם מתכון הערב והנה אני עומדת בהבטחה שלי. וכן, יש מתכון גם לרוטב .. המלצה שלי, גם את הפוסט הזה לשמור!! שלא תצטרכו לחפש ..
שבוע טוב ומבורך לכולםםםם


המרכיבים:

חבילת בצק פילאס תורכי מופשרת במקרר!
500 גרם בקר טחון (מס 2)
4 בצלים גדולים פרוסים לרצועות
שקית ערמונים
6-7 פטריות טריות קצוצות

תבלינים:
מלח, פלפל, חצי כפית כורכום, כפית פפריקה מתוקה, כפית מחוקה בהרט, חצי כפית כמון
רבע כוס שמן זית/קנולה

לרוטב:
400 חזה עוף חתוך לקוביות קטנות
2 בצלים בינונים חתוכים לרצועות דקיקות
סלסלת פטריות שמפיניון
מלח, פלפל, חצי כפית כורכום, כפית פפריקה, רבע כוס שמן

להסמכה:
כף גדושה קמח מהולה בחצי כוס מים

אופן ההכנה:

מילוי הבשר:
מחממים סיר רחב ומניחים את רצועות הבצל. מאדים ללא שמן ותוך כדי ערבוב במשך כ 7-8 דקות. מוסיפים את השמן וממשיכים לטגן עוד 10 דקות. מוסיפים את הבשר הטחון ומפוררים בעזרת מזלג. מטגנים עד שהנוזלים מתאדים. קוצצים ומוסיפים את הערמונים והפטריות ואת כל התבלינים. מערבבים היטב ומוודאים שאין נוזלים. מצננים היטב.
מוציאים את הבצק מהמקרר. מקמחים מעט את משטח העבודה ומחלקים את הבצק לפי הצורך. או ריבועים לבורקסים אישיים או לרולדות. ממלאים בבשר וסוגרים היטב. מברישים בביצה ומפזרים שומשום. אופים בתנור שחומם מראש על 180 מעלות עד הזהבה.

מכינים את הרוטב:
מחממים סיר עם שמן ומניחים את רצועות הבצל. מטגנים עד הזהבה קלה. מוסיפים את קוביות חזה העוף וממשיכים לטגן עד שכל הקוביות מזהיבות קלות. חותכים את הפטריות (איך שבא לכם) ומוסיפים לסיר. מתבלים ומערבבים היטב. מוסיפים כוס וחצי מים רותחים. מבשלים כ 10 דקות עם מכסה סגור. מוהלים כף כדושה קמח בחצי כוס מים( מוודאים שאין גושים!) מוסיפים לסיר ומיד מערבבים. מבשלים עוד כ 5 דקות ובתאבון

2 תגובה

כתיבת תגובה